2013. szeptember 19.

Golden Lollipop Awards 2013 nyilatkozatok

Cristofel - fellépő, két Nyalóka nyertese
"A fellépés nagyon király volt, arra meg még csak nem is számítottam, hogy idén még két Nyalókát nyerek a tavalyiak mellé! Várom a jövőévi díjátadót, hogy még többet szerezhessek, és remélem, újra meghívnak fellépni is. Az pedig, hogy a Melegfront-tal nyertem mindezt, azt mutatja, hogy az emberek egyetértenek velem abban, hogy Fluor-nak mennie kell!"

Zámbó Krisztián - három Nyalóka nyertese
"Tudom, apám most nagyon büszke lenne rám, és számomra ez mindennél többet jelent. Azok az emberek, pedig, akik úgy gondolják, hogy nem vagyok méltó a családomhoz, és hogy visszaélek apám hírnevével, nézzék csak meg, hogy hány Arany Nyalókát fogok a kezemben! Nagyon örülök, nagyon köszönöm mindenkinek."

Szecsődi Kari - egy arany és a gyémánt Nyalóka nyertese
Kari: "Az este legnagyobb öröme nem is a Diamond Lollipop volt, hanem a legrosszabb női előadónak járó díj. Ezzel az emberek elfogadták, hogy én belül nőnek érzem magam, és hogy kívülről is az lettem!"
nestee: "A fellépésedről mit gondolsz, jól sikerült?"
Kari: "Nagyon örülök, hogy egy ekkora színpadon léphettem fel, mert eddig csak kis klubokban játszhattam. Azt viszont sajnáltam, hogy nem Rihanna-t énekeltem, hanem a saját számomat. Semmihez nem passzol jobban a hangom, mint a Where Have You Been-hez."
nestee: "Melyik hírességgel való találkozásnak örülsz a legjobban?"
Kari: "Egyértelműen Rihanna! Az, hogy a dalunk ugyanabban a kategóriában volt jelölve, leírhatatlan érzés! RiRi a példaképem, és mindig is az marad."
nestee: "Hogy kommentálod, hogy a legrosszabb férfi előadó kategóriában nem te nyertél?"
Kari: "Unfair lett volna, ha mindkettőt megnyerem"

Jessie J - fellépő
"Örülök, hogy meghívtak másodszorra is erre a rangos zenei eseményre fellépőnek. De annak még inkább, hogy eddig a háromból egy évben sem kaptam egyetlen jelölést sem."

Rihanna - háromszoros jelölt
"Nem értem, miért nem nyertem egy Nyalókát sem, amikor már tavaly is jelöltek, idén pedig a három kategóriából egyiknek sem vihettem haza a díját! PHUCKYOGLA!"

Will.I.Am - két Nyalóka nyertese
"A Scream & Shout és a #willpower egyaránt nagy büszkeségeim, úgyhogy nagyon boldog vagyok, hogy az emberek felfigyeltek rájuk."

Eminem - díjátadó, jelölt
"Furcsa, ugyanakkor izgalmas dolog kihirdetni egy olyan kategória győztesét, amiben én is jelölve vagyok. Őszintén szólva, szerintem Will és Brit jobban megérdemelték azt a Nyalókát mint én és Rih. Gratulálok nekik!"

Natalia Kills - fellépő, díjátadó
Natlia: "Örülök, hogy felléphettem a GLA-n, mert így többen ismerik meg a zenémet, a Trouble-t, és azt, amin dolgozom."
nestee: "Blue M és prézli nagy rajongóid. Milyen érzés, hogy ekkora sztárok szeretik a zenéd?"
Natalia: "Nagyon jó, hiszen én is szeretem azt, amit ők csinálnak. Mindketten kiemelkedően tehetségesek. A Blue M-mel közös turné zenei karrierem egyik csúcspontjának mondható, az pedig, hogy meghívtak erre a rangos eseményre fellépőnek, külön megtiszteltetés."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése